ნადარბაზევი - 14.06.2015


მოგესალმებით მეგობრებო! დიდი პაუზა გამომივიდა რეპორტებს შორის მოუცლელობის გამო, თუმცა გასვლა მაინც მოვახერხე ამ პერიოდში 2-ჯერ. ჩემი ბოლო რეპორტი იყო ნადარბაზევიდან 07.06.2015 -ში...  ზუსტად ერთ კვირაში ვესტუმრეთ ისევ მე და David82. 



ნადარბაზევი - 14.06.2015


ანკესი: Mikado ტესტი 100გრ, 3.9.
კოჭა: Okuma safina pro
ძირითადი ძუა: წნული 0.2mm, მწვანე. 20 LB
სადავე:  0.1მმ.  30სმ-20სმ
ნემსკავი: Mikado 10
საკვებურა: Feedersport 56გრ, Feedersport 28გრ და Feedersport ბულეტი 28გრ,
დასაკვები: „ძირითადი ბაზა“ + ქარხნული საკვები + კოპტონის ფხვნილი + სიმინდის ღერღილი + კონსერვის სიმინდი
სატყუარა: მიწის წითელი ჭია, ბუზის თეთრი მატლი და სიმინდი.
მონტაჟი: გარდნერი.

მოკლედ ერთ თვეზე მეტი გავიდა და დაწვრილებით ცოტა გამიჭირდება მაგრამ მაინც შევძლებ აღდგენას რა და როგორ იყო.
13-ში შაბათს 10-სთზე დავიძინე, რადგან მე და დათო 3:30 საათზე უნდა შევხვედროდით ერთმანეთს. ღამის 12-ზე საშინელამა წვიმის ხმამ გამაღვიძა და ძაან შემაშინა, ჩვენი წასვლა ეჭვქვეშ დგებოდა. ალბათ მიხვდიდთ ეს ის ტრაგედიის ღამე იყო :(  ამ დღეს ტივტივის ტურნირიც იყო. მოკლედ მაგარ ნაწვიმში შევხვდი დავითს და გავეშურეთ ნადარბაზევისკენ, იქ კი საერთოდ ნაწვიმიც არ იყო. 5ზე ადგილზე ვიყავით და 6 საათზე უკვე ჩავყარეთ, მე საკვებურა, დათომ ჩოდი და 360 J ბერვი რო არ გავაგრძელო 50 ამოხვევაზე ვიჭერდი სტაბულურად კარჩახანას, წითელ ჭიაზე, სადავე 30 სმ. ქარი საკმაოდ გვიძნელებდა თევზჭერას. 7 საათამდე გავრჩერდით. დათომ ერთი კობრი მოიხელთა 800 გრ მხოლოდ. ჩემი კარჩხანა ჯამში 3300 გრამი.
აბსოლიტურად ყველა თევზი დაუბრუნდა წყალსაცავს... 






ესეც გაშვების ვიდეო:



No comments:

Post a Comment